sâmbătă, 9 septembrie 2017

Filmele horror si "muierea"




Bine v-am găsit dragii mei !
 Astăzi vreau să vă povestesc cum am tras cea mai mare sperietură din viata mea. Nu m-a speriat vreun strigoi,sau vreun vârcolac ( vârcolac=ăia de vâră colaci în cuptor) sau factura la lumina după ce vine cu regularizarea, ci iubita mea(pe vremea aia)...exact, muierea a reușit să mă sperie atât de tare încât era să fac cunoștință cu Bărbosul mai repede decât ma așteptam. M-a speriat atât de tare încât două ore am stat ascuns în șifonier și am zis toate rugăciunile știute și neștiute.

Sa începem cu începutul..Sătul de atâtea filme de acțiune, am hotărât împreună cu scumpa mea iubită cã ar fi mai bine sa vizionăm un film horror( mare greșeală).Am descarcat filmul, i-am dat play,ne-am pus în pat. "A mea" are un obicei,când punem un film trebuie neapărat să avem : floricele de porumb, biscuiți, cipsuri o ciocolată și dacă se poate și niște fructe...mă mir că nu face şi cozonaci.

Să trecem peste asta şi să revenim la ce era mai important.
Am uitat să vă zic,eu am o problema când pun un film mai târziu de ora 21,nu reuşesc să văd mai mult de 40 de secunde.Cum dau play cum îl simt pe Moș Ene.
Aşa s-a şi întâmplat,am apăsat butonul play şi am adormit.



Neprețuita mea consoartă,în spatele meu,cu o mână ținea pătura cu o mână mânca floricele şi cu o mână se ţinea strâns de mine (eu aşa am numărat,trei mâini)
Cred că trecuse ceva vreme de când începuse filmul pentru că avusesem deja două vise când,aud un țipăt continu,simt un tremurat puternic şi mai simt două palme peste bot.


În momentul acela m-am ridicat,eram alb la faţă.M-am uitat la ea , era mai albă ca mine,nu se oprea din ţipat, patul tremura...eu tremuram...Am luat-o de mână,i-am dat două palme pentru că eram dator,am deschis uşa la şifonier şi am împins-o înăuntru cu gândul că o salvez.

Ea tot țipa din şifonier, eu ţipam în gura mare "săriți ca ne mănâncă"  până când a venit mama din camera ei şi a zis :
 -Ce dracu aveţi mă de ţipaţi aşa la ora asta,sunteţi nebuni ?
Iubita mea a ieşit din şifonier,ne-am îmbrățișat şi i-am spus la ureche:
-stai liniştită scumpa mea,te salvam eu dacă nu venea mama.

Uite aşa am trecut şi peste asta şi de atunci nu am mai văzut nici un film horror.Desene animate,cele mai bune.

Asta a fost povestea mea,până data viitoare să ne auzim cu bine !

Un comentariu: